Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Zapytanie ofertowe

Wyświetl stronę główną » Przetargi » Zapytanie ofertowe

Podtytuł: Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag

Pierzchnica, 04.08.2020r.

Znak: RI.271.3/PL.2020                                        

 

Zapytanie ofertowe

 Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 r) -  wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro

Postepowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego w oparciu o wewnętrzną procedurę Zamawiającego.

"Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag"

            Gmina Pierzchnica zaprasza do składania ofert cenowych na realizację zadania pn. Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bagobejmującego odbiór  tych odpadów oraz poddanie odzyskowi lub unieszkodliwieniu z obszaru gminy Pierzchnica, zgodnie z poniższą specyfikacją:

I. Zamawiający: Gmina Pierzchnica, ul. Urzędnicza 6, 26-015 Pierzchnica

II. Termin realizacji zamówienia:

  1. data rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy,
  2. data zakończenia: do 30 listopada 2020 r

III. Opis Przedmiotu zamówienia:

CPV:  90533000-2  Usługi gospodarki odpadami

90512000-9  Usługi transportu odpadów

90500000-2 Usługi związane z odpadami

90514000-3 Usługi recyklingu odpadów

Przedmiotem zamówienia jest usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących
z działalności rolniczej na terenie gminy Pierzchnica.

Zadanie realizowane jest w ramach programu priorytetowego usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej i finansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. Ewentualne koszty niekwalifikowane przedsięwzięcia poniesie rolnik.

Zakres rzeczowy obejmuje usunięcie odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu Gminy Pierzchnica, w tym: załadunek, odbiór odpadów z miejsc wskazanych na terenie gminy Pierzchnica, transport odpadów z miejsca odbioru do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek
i zdeponowanie/unieszkodliwienie lub poddanie odzyskowi odpadów pochodzących
z działalności rolniczej: folia rolnicza, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu big bag wraz z kosztami unieszkodliwiania oraz prowadzenie ilościowej
i jakościowej ewidencji odpadów.

 Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi, na podstawie zgłoszeń rolników do 15,25 Mg.

Zadeklarowana przez rolników ilość odpadów:

- folia rolnicza czarna i tunelowa ogrodnicza – 1,7 Mg

- folia po balotach sianokiszonek –  9,0 Mg

- odpady z siatki do owijania balotów – 0,5 Mg

- worki po nawozach – 1,4 Mg

- sznurki rolnicze – 2,0 Mg

- opakowania typu BIG-BAG – 0,65 Mg

Podane ilości są ilościami szacunkowymi i Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia i rozliczenia mniejszej lub większej ilości poszczególnych rodzajów odpadów, przy czym łączna ilość odebranych odpadów nie może przekraczać 15,25 Mg. Planowana ilość odpadów przeznaczona do usunięcia może ulec zmniejszeniu w przypadku rezygnacji rolnika z wykonania usługi. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie.

Zamawiający wskaże miejsca na terenie miasta Pierzchnica z którego Wykonawca odbierze od rolników odpady według ustalonego przez Wykonawcę harmonogramu. Rolnicy zobowiązani będą dostarczyć odpady we własnym zakresie.

Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:

- ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń,

- załadunek odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów,

- transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów,

- rozładunek i przekazanie odebranych odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia.

W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie:

1. spisać z każdym rolnikiem dostarczającym odpady protokół odbioru odpadów, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu, drugi rolnikowi. Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane:

1) imię i nazwisko właściciela posesji/ użytkownika, który dostarcza odpady;

2) adres, z którego pochodzą dostarczone odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań typu Big-Bag;

3) datę odbioru;

4) wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na:

- folie rolnicza czarna i tunelowa ogrodnicza,

- folie po balotach sianokiszonek,

- odpady z siatki do owijania balotów,

- worki po nawozach,

- sznurki rolnicze,

- opakowania typu BIG-BAG.

5) podpis właściciela/ użytkownika;

6) podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę;

7) pieczęć firmową wykonawcy.

2. do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej art. 66 i 67 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2020 r. 797 tj.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25.04.2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 poz.819),

3. do wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa oraz do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów, w szczególności wygenerowanych z systemu BDO i poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia, wraz z ich zbiorczym zestawieniem. Zgodnie z wymaganiami programu do rozliczenia dotacji z NFOŚiGW Zamawiający będzie potrzebował wydruku z systemu BDO kart przekazania odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem) oraz wygenerowane z systemu BDO dokumenty ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku;

4. po wykonaniu zadania przedłożyć Zamawiającemu zbiorcze zestawienie odebranych  odpadów od rolników zawierające: adres gospodarstwa rolnego, z którego dostarczone zostały odpady, wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na:

 - folie rolnicza czarna i tunelowa ogrodnicza,

- folie po balotach sianokiszonek,

- odpady z siatki do owijania balotów,

- worki po nawozach,

- sznurki rolnicze,

- opakowania typu BIG-BAG;

5. po wykonaniu usługi złożyć oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac oraz o oczyszczeniu terenu z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych;

6. zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od właścicieli nieruchomości, którzy dostarczą odpady.

7. Wszelkie działania lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.

8. Rozliczenia będą dokonywane na podstawie rzeczywistej wagi rodzaju odpadów zgodnie z ofertą cenową – wg. tabeli dla poszczególnych frakcji odpadów po cenach jednostkowych brutto.

IV. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin złożenia :

Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim wg Załącznika nr 1 do zapytania ofertowego.

Oferty należy przesłać na adres Urząd Miasta i Gminy Pierzchnica, ul. Urzędnicza 6, 26-015 Pierzchnica, złożyć w sekretariacie lub przesłać na adres e-mailem: urzad@pierzchnica.pl  do dnia 17.08.2020 r. do godz. 12.00.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Oferta doręczona pocztą elektroniczną musi być potwierdzona poprzez złożenie jej w formie papierowej. Wymóg ten dotyczy wyłącznie oferty, która została wybrana przez Zamawiającego i musi być spełniony najpóźniej w przeddzień podpisania umowy na wykonanie przedmiotu niniejszego postępowania.  W przypadku składania ofert przez firmę kurierską bądź pocztową liczy się data wpływu oferty do Zamawiającego.

V. Kryterium oceny ofert: cena 100%

Cena za wykonanie przedmiotu umowy powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść za realizację przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.

VI. Pracownikiem upoważnionym do kontaktu z wykonawcami jest: Lenartowicz Piotr  tel. 41 3705612

VII. Informacja o formalnościach

  1.  Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający opublikuje zbiorcze zestawienie ofert,
  2. Zamawiający oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ma charakter rozpoznania rynku pod kątem wyboru najkorzystniejszej oferty. Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego i jego następstw prawnych o zawarcie umowy.
  3. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty w każdym czasie oraz w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
  4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. odwołanie, skarga.
  5. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym wypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

VIII. Przetwarzanie danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Pierzchnica z siedzibą w Pierzchnicy (26-015) Pierzchnica ul. Urzędnicza 6

Z administratorem można się kontaktować w następujący sposób:

a) listownie na adres ul. Urzędnicza 6, 26-015 Pierzchnica

b) e-mailem: urzad@pierzchnica.pl

Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych na adres e-mail: abcrodo@op.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Znak: RI.271.3/PL.2020 pn. „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag” prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na organie administracji publicznej; art. 9 ust.1 lit. g RODO,  art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu podjęcia działań na Pani/Pana żądanie. Szczególnych przepisów prawa i będą udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz nie będą wykorzystywane w celu profilowania. Gmina Pierzchnica nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji danej sprawy, a następnie archiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania. Przysługuje także Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj.: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest obowiązkowe.
W przypadku nie podania danych nie będzie możliwe rozpatrzenie Pani/Pana sprawy.

Klauzule informacyjne dotyczące przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Pierzchnicy  dostępne są na stronie www.pierzchnica.com

 

Z up. Burmistrza Miasta i Gminy Pierzchnica

(-) Wojciech Pęczkiewicz

Z- ca Burmistrza

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2020-08-04 11:44

Dodanie artykułu - Marta Pejska

2020-08-04 11:44

Dodanie załącznika/ załączników - Marta Pejska

2020-08-04 11:44

Dodanie załącznika/ załączników - Marta Pejska

2020-08-04 11:44

Dodanie załącznika/ załączników - Marta Pejska

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Oficjalna strona www
Transmisja Obrad Rady Gminy
Baza Aktów Własnych
Baza Aktów Własnych

Urząd Miasta i Gminy Pierzchnica
ul. Urzędnicza 6
26-015 Pierzchnica

tel. (041) 353-80-46
tel. (041) 370-56-00
fax:(041) 353-81-07

 

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.