Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze ds. wynagrodzeń i rozliczeń

Wyświetl stronę główną » Nabór na wolne stanowisko urzędnicze » Nabór na stanowisko ds. wynagrodzeń i rozliczeń » Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze ds. wynagrodzeń i rozliczeń

Ogłoszenie Nr 2/2020 o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Pierzchnica

Nazwa

jednostki

Urząd Miasta i Gminy Pierzchnica

 ul. Urzędnicza 6

26-015 Pierzchnica

Tel. (41) 353 80 46 fax.(41) 353 81 07

urzad@pierzchnica.pl

 

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L. 2016.119.1), dalej RODO, informuję się, że:

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Urząd Miasta i Gminy Pierzchnica ul. Urzędnicza 6, 26-015 Pierzchnica jest Burmistrz Miasta i Gminy Pierzchnica.
  2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Anna Rubinkiewicz – Kontakt możliwy jest pod adresem e-mail: abcrodo@op.pl;  tel: 602 779 754.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji praw i obowiązków wynikających z przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt c RODO.
  4. Dane osobowe nie będą udostępniane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  5. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane.
    • Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego naboru i zatrudniony, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
    • Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które w procesie rekrutacji zakwalifikują się do dalszego etapu naboru i zostaną umieszczone w protokole z naboru będą przechowywane zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
    • Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą wydawane kandydatom przez 3 miesiące od daty zamieszczenia informacji o wynikach naboru w Biuletynie Informacji Publicznej za stosownym pokwitowaniem.
    • Nie odebrane dokumenty aplikacyjne, o których mowa w pkt 3 zostaną zniszczone komisyjnie.
  6. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli stwierdzi, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO.
  8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym co wynika z art. 221 § 1 ustawy z  dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy. Nieprzekazanie danych osobowych spowoduje niemożność dopuszczenia aplikacji do naboru i zawarcia  umowy o pracę.
  9. Podane dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podstawą zautomatyzowanej decyzji.

 

Oferowane

stanowisko i termin nawiązania stosunku pracy

Referent ds. wynagrodzeń i rozliczeń

Zatrudnienie 1/1etatu od dnia 1 listopada 2020r.

 

Data ogłoszenia naboru

9 października 2020r.

Termin składania dokumentów

20 października 2020r. do godziny 1530 (decyduje data wpływu dokumentów do urzędu)

Wymagane wykształcenie

wyższe ekonomiczne

Doświadczenie zawodowe

Nie jest wymagane

Informacja dotycząca osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (wrzesień 2020r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%

 

Warunki pracy

  1. praca wykonywana będzie w Urzędzie Miasta i Gminy Pierzchnica na I piętrze. Brak możliwości poruszania się na wózkach inwalidzkich, schody wewnątrz budynku. Toaleta nie przystosowana do wózków inwalidzkich.
  2. praca w pełnym wymiarze czasu pracy, z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i biurowego,
  3. praca ma charakter głównie biurowy, wymaga kontaktu z klientami,
  4. w miarę potrzeb wymagana praca w terenie w związku ze współpracą z jednostkami OSP oraz obsługą fotograficzną imprez i wydarzeń gminnych, wyjazdy służbowe, szkolenia,
  5. zatrudniona osoba, o której mowa w art.16 ust.3 ustawy o pracownikach samorządowych podejmująca pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy, może być skierowana do odbycia służby przygotowawczej, która kończy się egzaminem.

 

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

 

 Kandydatem na stanowisko może być osoba, która:

  1. posiada obywatelstwo polskie,
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  3. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. cieszy się nieposzlakowaną opinią,
  5. posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  6. posiada znajomość przepisów prawa z zakresu:
    1. ustawy z dnia 8 marca 1990r.o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2020r. poz. 713);
    2. ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r. poz. 1282);
    3. ustawy  z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2020r. poz. 256 z późn.zm.);
    4. ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny Dz.U. z 2019r. poz. 1145 z późn. zm.);
    5. ustawy z dnia 27.08.2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 869 z późn zm.);
    6. ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz.U. z 2019r. poz. 351 z późn zm.),
    7. ustawy z dnia 26 lipca 1991r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz.U. z 2020r. poz. 1426 z późn. zm.),
    8. ustawy z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników sfery budżetowej (Dz.U. z 2018r. poz. 1872),
    9. ustawy z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz.U. z 2019r. poz. 300 z późn. zm.),
    10. ustawy z dnia 25 czerwca 1999r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa (Dz.U. z 2019r. poz. 645 z późn. zm.),
    11. rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków  pochodzących ze źródeł zagranicznych (Dz.U. z 2014r. poz. 1053 z późn. zm.),
    12. ustawy z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz.U. z 2020r. poz. 961 z późn. zm.),
    13. rozporządzenia  Ministra Finansów z dnia 3 grudnia 2013r. w sprawie wystawiania faktur (Dz.U. z 2013r. poz. 1485)
  7. biegła znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office i urządzeń biurowych

 

Wymagania dodatkowe:

 

  1. umiejętność pracy w zespole,
  2. odpowiedzialność, dyspozycyjność, komunikatywność,
  3. znajomość obsługi Programu ZETO Software Olsztyn - Puma- moduł płace, faktury,
  4. znajomość obsługi programu Płatnik.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

  1. Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac oraz dokonywanie rozliczeń podatku dochodowego i składek na ubezpieczenie  społeczne pracowników.
  2. Wydawanie zaświadczeń w sprawach wynagrodzeń.
  3. Prowadzenie książki druków ścisłego zarachowania.
  4. Wystawianie faktur VAT.
  5. Prowadzenie spraw związanych z księgowaniem  należności  z tytułu najmu i dzierżawy oraz  prowadzenie windykacji  w tym zakresie.
  6. Współpraca z jednostkami OSP.
  7. Obsługa fotograficzna imprez i wydarzeń gminnych.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

Wymagane dokumenty

  1. list motywacyjny,
  2. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje,
  3. kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów zaliczanych do pracowniczego stażu pracy. W przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu ze wskazaniem rodzaju stosunku pracy, okresu zatrudnienia oraz zajmowanego stanowiska,
  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  5. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  7. oświadczenie, że osoba ubiegająca się o zatrudnienie nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  do celów rekrutacji.

Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez kandydata poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem”, daty i czytelnego podpisu.

Dokumenty wytworzone na potrzeby naboru składane przez kandydata muszą być przez niego podpisane czytelnie.

 

Sposób i termin składania dokumentów

1.Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych  kopertach.

2.Na kopercie kandydat umieszcza swoje imię i nazwisko oraz adres
   zamieszkania
z dopiskiem "Nabór na stanowisko ds. wynagrodzeń i rozliczeń
   w Urzędzie Miasta i Gminy Pierzchnica
".

3.Termin składania dokumentów określa się do dnia 20 października 2020r. do
   godziny 15.30 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Pierzchnica (sekretariat pokój
   nr 11)
lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy Pierzchnica, ul. Urzędnicza 6,
   26-015 Pierzchnica (decyduje data wpływu do urzędu).

4.Oferty złożone po terminie nie będą otwierane i rozpatrywane.

 

Pozostałe informacje

Po upływie terminu do złożenia dokumentów i przeprowadzeniu wstępnej selekcji lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Pierzchnica pod adresem: www.pierzchnica.bip.jur.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Pierzchnica.

Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej (wskazane jest podanie telefonu kontaktowego lub adresu e-mail), której zakres obejmował będzie tematy określone w wymaganiach związanych ze stanowiskiem.

Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy Pierzchnica oraz na tablicy informacyjnej urzędu.

W przypadku dużej liczby aplikacji (powyżej 5) przed przystąpieniem do rozmowy kwalifikacyjnej zostanie przeprowadzona wstępna selekcja w postaci testu jednakowej treści dla wszystkich kandydatów.

Wyłoniony kandydat do zatrudnienia zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

            Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikują się do dalszego etapu i zostaną umieszczone w protokole z naboru będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

Dokumenty pozostałych osób będą wydawane przez 3 miesiące od zakończenia procedury naboru, nieodebrane dokumenty po tym okresie zostaną zniszczone.

 

 

Pierzchnica, dnia 9.10.2020r.

Burmistrz

(-)Stanisław Strąk

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2020-10-09 12:55

Dodanie artykułu - Stanisław Kielesiński

2020-10-09 12:55

Dodanie załącznika/ załączników - Stanisław Kielesiński

2020-10-09 12:55

Dodanie załącznika/ załączników - Stanisław Kielesiński

2020-10-09 12:55

Dodanie załącznika/ załączników - Stanisław Kielesiński

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www
Transmisja Obrad Rady Gminy
Baza Aktów Własnych
Baza Aktów Własnych

Urząd Miasta i Gminy Pierzchnica
ul. Urzędnicza 6
26-015 Pierzchnica

tel. (041) 353-80-46
tel. (041) 370-56-00
fax:(041) 353-81-07

 

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.