Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Zapytanie ofertowe

Wyświetl stronę główną » Przetargi » Zapytanie ofertowe

Podtytuł: Świadczenie usług audytu wewnętrznego w gminie Pierzchnica w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.

Pierzchnica; 29.11.2022r.

RF. 272.1.2022.KC

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Na świadczenie usług audytu wewnętrznego w gminie Pierzchnica w okresie od 01.01.2023r do 31.12.2023r.

 

Oferty mogą być złożone przez usługodawców spełniających warunki określone w art. 279 i 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz.U. z 2022r. poz. 1634, 1725, 1747, 1768, 1964), zwaną dalej ustawą.

 

  1. Zamawiający: Gmina Pierzchnica. 26-015 Pierzchnica, ul. Urzędnicza 6

NIP: 657 26 27 358

Te. 41 370 56 00

Fax. 41 353 81 07

urzad@pierzchnica.pl

 

  1. Wymagania – usługę audytu wewnętrznego może świadczyć:
  1. Osoba fizyczna, spełniająca warunki określone w art. 286 ustawy;
  2. Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, spełniającą warunki określone w art. 286 ustawy
  3. Spółka cywilna, spółka jawna, spółka partnerska, spółka komandytowa, spółka komandytowo-akcyjna lub osoba prawna, która zatrudnia do prowadzenia audytu wewnętrznego w jednostce osoby spełniające warunki określone w art. 286 ustawy.
  4. Osoba posiadająca doświadczenie w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych w jednostkach sektora finansów publicznych minimum 2 lata.

 

  1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług audytu wewnętrznego, o którym mowa w art. 272 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych

  1. Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie planu audytu i przeprowadzenie wg. planu audytu wewnętrznego w okresie 01.01.2023r. do 31.12.2023r. Plan audytu zostanie każdorazowo zatwierdzony przez Burmistrza Miasta i Gminy Pierzchnica.
  2. Wykonanie zadań audytowych nastąpi według standardów określonych w dziale VI ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1634 z późn. zm.) w szczególności:
  1. opracowanie planu audytu na rok 2023;
  2. terminowe sporządzenie rzetelnej dokumentacji z prowadzonych zadań audytowych;
  3. opracowanie propozycji zaleceń po audytowych oraz monitorowanie ich realizacji;
  4. identyfikowanie obszarów potencjalnego ryzyka i dokonanie ich analizy;
  5. analiza funkcjonowania procesów oraz doradztwo w zakresie ich usprawniania;
  6. przeprowadzenie zadań audytowych zgodnie z planem na rok 2023;
  7. przygotowanie sprawozdania z wykonania audytu za dany rok i każdego zadania audytowego.

 

Szczegółowy zakres zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

  1. Termin wykonania zamówienia: 01.01.2023r do 31.12.2023r.
  2. Miejscem realizacji zamówienia jest Urząd Miasta i Gminy w Pierzchnicy oraz jednostki organizacyjne gminy Pierzchnica:
  1. Szkoła Podstawowa w Pierzchnicy;
  2. Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pierzchnicy;
  3. Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Pierzchnicy – jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną.
  1. Kryterium oceny oferty jest cena – 100%
  2. Za wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe, w terminie 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego.
  3. Istotne warunki zamówienia:
  1. posiadanie kwalifikacji do sporządzenia audytu – zgodnie z art. 286 ustawy o finansach publicznych;
  2. posiadanie doświadczenia w wykonaniu podobnych usług, tj. wykonanie w ostatnich 3 latach poprzedzających datę składania oferty lub jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej 3 zadań audytowych w jednostkach zobowiązanych do przeprowadzania audytu wewnętrznego na podstawie ustawy o finansach publicznych;

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.

Oferent, którego oferta będzie najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do przedłożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie – przed podpisaniem umowy – wypełnionego wykazu usług (zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego) wraz z załączeniem referencji/poświadczeń potwierdzających, iż usługi te zostały wykonane w sposób należyty.

  1. Pozostałe informacje:
  1. Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11września 2019r.  Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022. poz. 1710, 1812, 1933) gdyż wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 złotych (art. 2 pkt. 1);
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć istotny wpływ na treść składanych ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany zostaną zamieszczone na stronie internetowej Zmawiającego, w miejscu gdzie wcześniej zostało zamieszczone niniejsze zamówienie;
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także pozostawienia postępowanie bez wyboru oferty;
  4. Oferty nie zawierające wymaganego kompletu dokumentów nie będą rozpatrywane. Zamawiający nie przewiduje procedury wzywania oferentów do uzupełniania brakujących dokumentów;
  5. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej w miejscu, w którym zamieszczone zostało zapytanie ofertowe.
  6. W trakcie postępowania wszelkie zapytania i informacje Zmawiający i Wykonawcy przekazują sobie droga elektroniczną. Odpowiedzi na zapytania zostaną zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego, w miejscu gdzie zostało zamieszczone zapytanie ofertowe.

 

  1. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Krzysztof Cieślak – Skarbnik Gminy; tel. 41 370 56 04, mail: cieslak.krzysztof@pierzchnica.pl

 

  1. Sposób, miejsce i termin złożenia oferty:
  1. Oferty należy składać na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego;
  2. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;
  3. Oferty należy składań w formie pisemnej – skan podpisanej oferty wraz z niezbędnymi oświadczeniami na adres e-mail: urzad@pierzchnica.pl w terminie do dnia 7.12.2022r do godz. 10:00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

 

(-) Stanisław Strąk

Burmistrz Miasta i Gminy Pierzchnica

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2022-11-29 13:07

Dodanie artykułu - Marta Pejska

2022-11-29 13:07

Dodanie załącznika/ załączników - Marta Pejska

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Oficjalna strona www
Transmisja Obrad Rady Gminy
Baza Aktów Własnych
Baza Aktów Własnych

Urząd Miasta i Gminy Pierzchnica
ul. Urzędnicza 6
26-015 Pierzchnica

tel. (041) 353-80-46
tel. (041) 370-56-00
fax:(041) 353-81-07

 

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.