Artykuł pochodzi ze strony: www.pierzchnica.bip.jur.pl
Adres artykułu: www.pierzchnica.bip.jur.pl/artykuly/3963
Pierzchnica, dnia 24.05.2019 r.
Znak: R.I.271.06.2019
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na: „Dostawę energii elektrycznej”
Gmina Pierzchnica informuje, że unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego którego przedmiotem była dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz budynków i obiektów Zamawiającego oraz obiektów jednostek w imieniu i na rzecz których działa Zamawiający, na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U, z 2018 poz.755 ze zm.) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych.
Podstawa prawna: art. 93 ust.1 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 ze zm.) cena najkorzystniejszej oferty ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie: W wyniku ogłoszonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego (Biuletyn Zamówień Publicznych z dnia 15.05.2019 r. numer 547768-N-2019) w dniu 24.05.2019 r. złożono u Zamawiającego jedną ofertę (informacja z otwarcia ofert zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego w dniu 24.05.2019 r.). Cena w najkorzystniejszej ofercie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (140.812,43 zł). W związku z tym, że w budżecie Zamawiającego brak jest środków na zwiększenie planowanej kwoty, Zamawiający zmuszony jest unieważnić przedmiotowe postępowanie.
Z up. Burmistrza Miasta i gminy Pierzchnica
(-) Wojciech Pęczkiewicz
Z- ca Burmistrza