Artykuł pochodzi ze strony: www.pierzchnica.bip.jur.pl
Adres artykułu: www.pierzchnica.bip.jur.pl/artykuly/4430
Pierzchnica, 10.07.2020r.
Znak: RI.271.1/PL.2020
Zapytanie ofertowe
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 r) - wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro
Postepowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego w oparciu o wewnętrzną procedurę Zamawiającego.
"Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag"
Gmina Pierzchnica zaprasza do składania ofert cenowych na realizację zadania pn. „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag” obejmującego odbiór tych odpadów oraz poddanie odzyskowi lub unieszkodliwieniu z obszaru gminy Pierzchnica, zgodnie z poniższą specyfikacją:
I. Zamawiający: Gmina Pierzchnica, ul. Urzędnicza 6, 26-015 Pierzchnica
II. Termin realizacji zamówienia:
III. Opis Przedmiotu zamówienia:
CPV: 90533000-2 Usługi gospodarki odpadami
90512000-9 Usługi transportu odpadów
90500000-2 Usługi związane z odpadami
90514000-3 Usługi recyklingu odpadów
Przedmiotem zamówienia jest usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących
z działalności rolniczej na terenie gminy Pierzchnica.
Zadanie realizowane jest w ramach programu priorytetowego usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej i finansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. Ewentualne koszty niekwalifikowane przedsięwzięcia poniesie rolnik.
Zakres rzeczowy obejmuje usunięcie odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu Gminy Pierzchnica, w tym: załadunek, odbiór odpadów z miejsc wskazanych na terenie gminy Pierzchnica, transport odpadów z miejsca odbioru do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek
i zdeponowanie/unieszkodliwienie lub poddanie odzyskowi odpadów pochodzących
z działalności rolniczej: folia rolnicza, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu big bag wraz z kosztami unieszkodliwiania oraz prowadzenie ilościowej
i jakościowej ewidencji odpadów.
Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi, na podstawie zgłoszeń rolników do 15,25 Mg.
Zadeklarowana przez rolników ilość odpadów:
- folia rolnicza czarna i tunelowa ogrodnicza – 1,7 Mg
- folia po balotach sianokiszonek – 9,0 Mg
- odpady z siatki do owijania balotów – 0,5 Mg
- worki po nawozach – 1,4 Mg
- sznurki rolnicze – 2,0 Mg
- opakowania typu BIG-BAG – 0,65 Mg
Podane ilości są ilościami szacunkowymi i Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia i rozliczenia mniejszej lub większej ilości poszczególnych rodzajów odpadów, przy czym łączna ilość odebranych odpadów nie może przekraczać 15,25 Mg. Planowana ilość odpadów przeznaczona do usunięcia może ulec zmniejszeniu w przypadku rezygnacji rolnika z wykonania usługi. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie.
Zamawiający wskaże miejsca na terenie miasta Pierzchnica z którego Wykonawca odbierze od rolników odpady według ustalonego przez Wykonawcę harmonogramu. Rolnicy zobowiązani będą dostarczyć odpady we własnym zakresie.
Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:
- ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń,
- załadunek odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów,
- transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów,
- rozładunek i przekazanie odebranych odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie:
1. spisać z każdym rolnikiem dostarczającym odpady protokół odbioru odpadów, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu, drugi rolnikowi. Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane:
1) imię i nazwisko właściciela posesji/ użytkownika, który dostarcza odpady;
2) adres, z którego pochodzą dostarczone odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań typu Big-Bag;
3) datę odbioru;
4) wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na:
- folie rolnicza czarna i tunelowa ogrodnicza,
- folie po balotach sianokiszonek,
- odpady z siatki do owijania balotów,
- worki po nawozach,
- sznurki rolnicze,
- opakowania typu BIG-BAG.
5) podpis właściciela/ użytkownika;
6) podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę;
7) pieczęć firmową wykonawcy.
2. do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej art. 66 i 67 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2020 r. 797 tj.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25.04.2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 poz.819),
3. do wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa oraz do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów, w szczególności wygenerowanych z systemu BDO i poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia, wraz z ich zbiorczym zestawieniem. Zgodnie z wymaganiami programu do rozliczenia dotacji z NFOŚiGW Zamawiający będzie potrzebował wydruku z systemu BDO kart przekazania odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem) oraz wygenerowane z systemu BDO dokumenty ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku;
4. po wykonaniu zadania przedłożyć Zamawiającemu zbiorcze zestawienie odebranych odpadów od rolników zawierające: adres gospodarstwa rolnego, z którego dostarczone zostały odpady, wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na:
- folie rolnicza czarna i tunelowa ogrodnicza,
- folie po balotach sianokiszonek,
- odpady z siatki do owijania balotów,
- worki po nawozach,
- sznurki rolnicze,
- opakowania typu BIG-BAG;
5. po wykonaniu usługi złożyć oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac oraz o oczyszczeniu terenu z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych;
6. zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od właścicieli nieruchomości, którzy dostarczą odpady.
7. Wszelkie działania lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
8. Rozliczenia będą dokonywane na podstawie rzeczywistej wagi rodzaju odpadów zgodnie z ofertą cenową – wg. tabeli dla poszczególnych frakcji odpadów po cenach jednostkowych brutto.
IV. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin złożenia :
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim wg Załącznika nr 1 do zapytania ofertowego.
Oferty należy przesłać na adres Urząd Miasta i Gminy Pierzchnica, ul. Urzędnicza 6, 26-015 Pierzchnica, złożyć w sekretariacie lub przesłać na adres e-mailem: urzad@pierzchnica.pl do dnia 20.07.2020 r. do godz. 12.00.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferta doręczona pocztą elektroniczną musi być potwierdzona poprzez złożenie jej w formie papierowej. Wymóg ten dotyczy wyłącznie oferty, która została wybrana przez Zamawiającego i musi być spełniony najpóźniej w przeddzień podpisania umowy na wykonanie przedmiotu niniejszego postępowania. W przypadku składania ofert przez firmę kurierską bądź pocztową liczy się data wpływu oferty do Zamawiającego.
V. Kryterium oceny ofert: cena 100%
Cena za wykonanie przedmiotu umowy powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść za realizację przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.
VI. Pracownikiem upoważnionym do kontaktu z wykonawcami jest: Lenartowicz Piotr tel. 41 3705612
VII. Informacja o formalnościach
VIII. Przetwarzanie danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Pierzchnica z siedzibą w Pierzchnicy (26-015) Pierzchnica ul. Urzędnicza 6
Z administratorem można się kontaktować w następujący sposób:
a) listownie na adres ul. Urzędnicza 6, 26-015 Pierzchnica
b) e-mailem: urzad@pierzchnica.pl
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych na adres e-mail: abcrodo@op.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Znak: RI.271.1/PL.2020 pn. „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag” prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na organie administracji publicznej; art. 9 ust.1 lit. g RODO, art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu podjęcia działań na Pani/Pana żądanie. Szczególnych przepisów prawa i będą udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz nie będą wykorzystywane w celu profilowania. Gmina Pierzchnica nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji danej sprawy, a następnie archiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania. Przysługuje także Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj.: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest obowiązkowe.
W przypadku nie podania danych nie będzie możliwe rozpatrzenie Pani/Pana sprawy.
Klauzule informacyjne dotyczące przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Pierzchnicy dostępne są na stronie www.pierzchnica.com
Z up. Burmistrza Miasta i Gminy Pierzchnica
(-) Wojciech Pęczkiewicz
Z- ca Burmistrza