Nazwa
jednostki
|
Urząd Miasta i Gminy Pierzchnica
ul. Urzędnicza 6
26-015 Pierzchnica
Tel. (41) 353 80 46 fax.(41) 353 81 07
urzad@pierzchnica.pl
|
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji
|
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L. 2016.119.1), dalej RODO, informuję się, że:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Urząd Miasta i Gminy Pierzchnica ul. Urzędnicza 6, 26-015 Pierzchnica jest Burmistrz Miasta i Gminy Pierzchnica.
- Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Anna Rubinkiewicz – Kontakt możliwy jest pod adresem e-mail: abcrodo@op.pl; tel: 602 779 754.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji praw i obowiązków wynikających z przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt c RODO.
- Dane osobowe nie będą udostępniane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane.
- Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego naboru i zatrudniony, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które w procesie rekrutacji zakwalifikują się do dalszego etapu naboru i zostaną umieszczone w protokole z naboru będą przechowywane zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
- Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą wydawane kandydatom przez 3 miesiące od daty zamieszczenia informacji o wynikach naboru w Biuletynie Informacji Publicznej za stosownym pokwitowaniem.
- Nie odebrane dokumenty aplikacyjne, o których mowa w pkt 3 zostaną zniszczone komisyjnie.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli stwierdzi, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym co wynika z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy. Nieprzekazanie danych osobowych spowoduje niemożność dopuszczenia aplikacji do naboru i zawarcia umowy o pracę.
- Podane dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podstawą zautomatyzowanej decyzji.
|
Oferowane
stanowisko i termin nawiązania stosunku pracy
|
Referent ds. wynagrodzeń i rozliczeń
Zatrudnienie 1/1etatu od dnia 1 listopada 2020r.
|
Data ogłoszenia naboru
|
9 października 2020r.
|
Termin składania dokumentów
|
20 października 2020r. do godziny 1530 (decyduje data wpływu dokumentów do urzędu)
|
Wymagane wykształcenie
|
wyższe ekonomiczne
|
Doświadczenie zawodowe
|
Nie jest wymagane
|
Informacja dotycząca osób niepełnosprawnych
|
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (wrzesień 2020r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%
|
Warunki pracy
|
- praca wykonywana będzie w Urzędzie Miasta i Gminy Pierzchnica na I piętrze. Brak możliwości poruszania się na wózkach inwalidzkich, schody wewnątrz budynku. Toaleta nie przystosowana do wózków inwalidzkich.
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy, z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i biurowego,
- praca ma charakter głównie biurowy, wymaga kontaktu z klientami,
- w miarę potrzeb wymagana praca w terenie w związku ze współpracą z jednostkami OSP oraz obsługą fotograficzną imprez i wydarzeń gminnych, wyjazdy służbowe, szkolenia,
- zatrudniona osoba, o której mowa w art.16 ust.3 ustawy o pracownikach samorządowych podejmująca pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy, może być skierowana do odbycia służby przygotowawczej, która kończy się egzaminem.
|
Wymagania związane ze stanowiskiem
|
Wymagania niezbędne:
Kandydatem na stanowisko może być osoba, która:
- posiada obywatelstwo polskie,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- posiada znajomość przepisów prawa z zakresu:
- ustawy z dnia 8 marca 1990r.o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2020r. poz. 713);
- ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r. poz. 1282);
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2020r. poz. 256 z późn.zm.);
- ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny Dz.U. z 2019r. poz. 1145 z późn. zm.);
- ustawy z dnia 27.08.2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 869 z późn zm.);
- ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz.U. z 2019r. poz. 351 z późn zm.),
- ustawy z dnia 26 lipca 1991r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz.U. z 2020r. poz. 1426 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników sfery budżetowej (Dz.U. z 2018r. poz. 1872),
- ustawy z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz.U. z 2019r. poz. 300 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 25 czerwca 1999r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa (Dz.U. z 2019r. poz. 645 z późn. zm.),
- rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych (Dz.U. z 2014r. poz. 1053 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz.U. z 2020r. poz. 961 z późn. zm.),
- rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 3 grudnia 2013r. w sprawie wystawiania faktur (Dz.U. z 2013r. poz. 1485)
- biegła znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office i urządzeń biurowych
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność, dyspozycyjność, komunikatywność,
- znajomość obsługi Programu ZETO Software Olsztyn - Puma- moduł płace, faktury,
- znajomość obsługi programu Płatnik.
|
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
|
- Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac oraz dokonywanie rozliczeń podatku dochodowego i składek na ubezpieczenie społeczne pracowników.
- Wydawanie zaświadczeń w sprawach wynagrodzeń.
- Prowadzenie książki druków ścisłego zarachowania.
- Wystawianie faktur VAT.
- Prowadzenie spraw związanych z księgowaniem należności z tytułu najmu i dzierżawy oraz prowadzenie windykacji w tym zakresie.
- Współpraca z jednostkami OSP.
- Obsługa fotograficzna imprez i wydarzeń gminnych.
|
Wymagane dokumenty
|
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje,
- kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów zaliczanych do pracowniczego stażu pracy. W przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu ze wskazaniem rodzaju stosunku pracy, okresu zatrudnienia oraz zajmowanego stanowiska,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że osoba ubiegająca się o zatrudnienie nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez kandydata poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem”, daty i czytelnego podpisu.
Dokumenty wytworzone na potrzeby naboru składane przez kandydata muszą być przez niego podpisane czytelnie.
|
Sposób i termin składania dokumentów
|
1.Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach.
2.Na kopercie kandydat umieszcza swoje imię i nazwisko oraz adres
zamieszkania z dopiskiem "Nabór na stanowisko ds. wynagrodzeń i rozliczeń
w Urzędzie Miasta i Gminy Pierzchnica".
3.Termin składania dokumentów określa się do dnia 20 października 2020r. do
godziny 15.30 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Pierzchnica (sekretariat pokój
nr 11) lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy Pierzchnica, ul. Urzędnicza 6,
26-015 Pierzchnica (decyduje data wpływu do urzędu).
4.Oferty złożone po terminie nie będą otwierane i rozpatrywane.
|
Pozostałe informacje
|
Po upływie terminu do złożenia dokumentów i przeprowadzeniu wstępnej selekcji lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Pierzchnica pod adresem: www.pierzchnica.bip.jur.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Pierzchnica.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej (wskazane jest podanie telefonu kontaktowego lub adresu e-mail), której zakres obejmował będzie tematy określone w wymaganiach związanych ze stanowiskiem.
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy Pierzchnica oraz na tablicy informacyjnej urzędu.
W przypadku dużej liczby aplikacji (powyżej 5) przed przystąpieniem do rozmowy kwalifikacyjnej zostanie przeprowadzona wstępna selekcja w postaci testu jednakowej treści dla wszystkich kandydatów.
Wyłoniony kandydat do zatrudnienia zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikują się do dalszego etapu i zostaną umieszczone w protokole z naboru będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Dokumenty pozostałych osób będą wydawane przez 3 miesiące od zakończenia procedury naboru, nieodebrane dokumenty po tym okresie zostaną zniszczone.
|