Artykuł pochodzi ze strony: www.pierzchnica.bip.jur.pl
Adres artykułu: www.pierzchnica.bip.jur.pl/artykuly/4741
Znak: 2/2020
Ogłoszenie nr 510417572-N-2021 z dnia 19.02.2021 r.
Gmina Pierzchnica: Wykonanie robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pod nazwą Rewitalizacja terenów poprzemysłowych- na działce nr ewidencyjny 542/32 w Pierzchnicy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014- 2020 w ramach projektu Inwestujemy w Przyszłość- Rewitalizacja Pierzchnicy
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 615162-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Zamawiający tj. P.H.U. MOTOZBYCH BEATA OSMAN, ul. Błońska 36, 26- 015 Pierzchnica- prowadzący postępowanie: Gmina Pierzchnica, ul. Urzędnicza 6, 26- 015 Pierzchnica; adres strony internetowej: www.pierzchnica.bip.jur.pl
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pierzchnica, Krajowy numer identyfikacyjny 29101060700000, ul. Urzędnicza 6, 26-015 Pierzchnica, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 35-38-046, e-mail inwestycje@pierzchnica.pl, faks 041 35-38-046.
Adres strony internetowej (url): www.pierzchnica.bip.jur.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: prywatnr przedsiębiorca
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pod nazwą Rewitalizacja terenów poprzemysłowych- na działce nr ewidencyjny 542/32 w Pierzchnicy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
2/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przystosowaniu budynku do funkcji handlowej, w którym znajdować się będzie hala sprzedaży, magazyny, sanitariaty i kotłownia. 1.1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1.1. Roboty remontowo-budowlane: I etap a)przemurowanie i uzupełnienie ścianek działowych w istniejących łazienkach i magazynkach; b)wzmocnienie konstrukcji słupów; c)wykonanie nowych warstw posadzkowych; d)wymiana istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej; e)wykonanie tynków wewnętrznych; f)wykonanie okładziny ściennej z płytek; g)wykonanie docieplenia elewacji wraz z wyprawą elewacyjną; h)malowanie pomieszczeń farbami odpornymi na działanie środków dezynfekujących; i)wykonanie sufitów podwieszanych j)roboty porządkowe; II etap k)roboty zagospodarowania terenu; l)wymiana ogrodzenia; 1.1.2.Roboty sanitarne - I etap 1.1.3. Roboty elektryczne – I etap 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1)Dokumentacja techniczna 2)Przedmiary, 3)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. UWAGA: a)Dostawa wyposażenia nie jest przedmiotem zamówienia. W zakresie wyposażenia pozostaje tylko dostawa 26 szt. regałów metalowych b)Wyceny elementów stolarki należy dokonać zgodnie z przedmiarem robót. c) W pomieszczeniu 0/10 jest zamontowana brama. Z uwagi na jej zadowalający stan techniczny nie podlega wymianie. W pomieszczeniu 0/12 zostały zamontowane okna, które nie podlegają wymianie. 3. Wykonawca wybrany do wykonania zamówienia zobowiązany będzie do: 1)w razie konieczności uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu; 2)uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych oraz uzgodnień w imieniu Zamawiającego- jeżeli będą wymagane (np. SANEPID) 3)serwisu zamontowanych urządzeń w okresie udzielonej gwarancji; 4)przeprowadzenie wymaganych przez producenta zamontowanych urządzeń przeglądów i konserwacji, nie rzadziej niż 2 razy w każdym roku obowiązującej gwarancji/rękojmi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45330000-9, 45232460-4, 45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2021 Wartość bez VAT 868268.35 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: Usługi Budowlane, Handel Ireneusz Sieczkowski tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 900005.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
P.H.U. "MOTOZBYCH"
(-) Beata Osman