Nazwa
jednostki
|
Urząd Miasta i Gminy Pierzchnica
ul. Urzędnicza 6
26-015 Pierzchnica
Tel. (41) 353 80 46 fax.(41) 353 81 07
urzad@pierzchnica.pl
|
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji
|
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L. 2016.119.1), dalej RODO, informuję się, że:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Urząd Miasta i Gminy Pierzchnica ul. Urzędnicza 6, 26-015 Pierzchnica jest Burmistrz Miasta i Gminy Pierzchnica.
- Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Anna Rubinkiewicz – Kontakt możliwy jest pod adresem e-mail: abcrodo@op.pl; tel: 602 779 754.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji praw i obowiązków wynikających z przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt c RODO.
- Dane osobowe nie będą udostępniane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane.
- Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego naboru i zatrudniony, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które w procesie rekrutacji zakwalifikują się do dalszego etapu naboru i zostaną umieszczone w protokole z naboru będą przechowywane zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
- Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą wydawane kandydatom przez 3 miesiące od daty zamieszczenia informacji o wynikach naboru w Biuletynie Informacji Publicznej za stosownym pokwitowaniem.
- Nie odebrane dokumenty aplikacyjne, o których mowa w pkt 3 zostaną zniszczone komisyjnie.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli stwierdzi, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym co wynika z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy. Nieprzekazanie danych osobowych spowoduje niemożność dopuszczenia aplikacji do naboru i zawarcia umowy o pracę.
- Podane dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podstawą zautomatyzowanej decyzji.
|
Oferowane
stanowisko i termin nawiązania stosunku pracy
|
Stanowisko ds. gospodarowania odpadami komunalnymi
Zatrudnienie 1/1etatu od dnia 1 czerwca 2021r.
|
Data ogłoszenia naboru
|
7 maja 2021r.
|
Termin składania dokumentów
|
18 maja 2021r. do godziny 1530 (decyduje data wpływu dokumentów do urzędu)
|
Wymagane wykształcenie
|
wyższe
|
Doświadczenie zawodowe
|
Nie jest wymagane
|
Informacja dotycząca osób niepełnosprawnych
|
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (kwiecień 2021r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%
|
Warunki pracy
|
- praca wykonywana będzie w Urzędzie Miasta i Gminy Pierzchnica na I piętrze. Brak możliwości poruszania się na wózkach inwalidzkich, schody wewnątrz budynku. Toaleta nie przystosowana do wózków inwalidzkich.
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy, z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i biurowego,
- praca ma charakter głównie biurowy, wymaga kontaktu z klientami oraz z różnego rodzaju powiązanymi instytucjami,
- w miarę potrzeb wymagana praca w terenie,
- zatrudniona osoba, o której mowa w art. 16 ust.3 ustawy o pracownikach samorządowych podejmująca pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy, może być skierowana do odbycia służby przygotowawczej, która kończy się egzaminem.
|
Wymagania związane ze stanowiskiem
|
Wymagania niezbędne:
Kandydatem na stanowisko może być osoba, która:
- posiada obywatelstwo polskie,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- posiada wykształcenie wyższe,
- posiada znajomość przepisów prawa z zakresu:
- ustawy z dnia 8 marca 1990r.o samorządzie gminnym ;
- ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ;
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego ;
- ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ;
- ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ;
- ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ;
- ustawa z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne.
- biegła znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office i urządzeń biurowych
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność, dyspozycyjność,
- komunikatywność,
|
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
|
- Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie ustawowo należących do gminy, a w szczególności:
- organizacja odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych,
- nadzór nad firmami świadczącymi usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych przez mieszkańców i nieruchomościach niezamieszkałych:
- kontrola jakości wykonywanych usług,
- nakładanie kar na przedsiębiorcę w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków,
- stała kontrola poziomu recyklingu i działania dopingujące firmę do podjęcia kroków zmierzających do ich osiągnięcia,
- merytoryczna kontrola i opisywanie miesięcznych faktur.
- Nadzór nad Gminnym Punktem Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
- Opracowywanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy.
- Pomoc merytoryczna w opracowywaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych.
- Sprawozdawczość z wyjątkiem finansowej, kontrola sprawozdań otrzymywanych od firm oraz prowadzenie sprawozdawczości przez gminę w zakresie odpadów komunalnych i w zakresie nieczystości ciekłych.
- Prowadzenie rejestru działalności regulowanej, aktualizacja i wydawanie zaświadczeń o wpisie, wpisy i wykreślanie, przesyłanie wykazów do Urzędu Marszałkowskiego.
- Prowadzenie ewidencji umów z właścicielami nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, oraz podmiotami prowadzącymi działalność gospodarczą.
- Przygotowanie projektów uchwał w sprawie:
- regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie,
- zakresu i sposobu świadczenia usług w zakresie gospodarki odpadami
komunalnymi,
- warunków jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie
zezwolenia na prowadzenie działalności z zakresu opróżniania zbiorników
bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych,
- odbierania odpadów od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych.
- Prowadzenie działań informacyjno-edukacyjnych wśród mieszkańców.
- Opracowanie i stała aktualizacja obowiązkowych informacji z zakresu gospodarki odpadami umieszczanych na stronie internetowej.
- Prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków.
- Wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych.
- Prowadzenie i monitorowanie spraw związanych z przeglądami, serwisami i użytkowaniem przydomowych oczyszczalni ścieków oraz instalacji OZE.
- Prowadzenie spraw związanych z likwidacją dzikich wysypisk śmieci oraz nielegalnych składowisk odpadów na terenie gminy.
- Prowadzenie spraw związanych z realizacją Programu Czyste Powietrze.
- Prowadzenie spraw związanych z realizacją programu usuwania azbestu.
- Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem opłat za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej.
- Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań wynikających z Prawa wodnego.
|
Wymagane dokumenty
|
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje,
- kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów zaliczanych do pracowniczego stażu pracy. W przypadku pozostawania w zatrudnieniu - zaświadczenie o zatrudnieniu,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że osoba ubiegająca się o zatrudnienie nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez kandydata poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem”, daty i czytelnego podpisu.
Dokumenty wytworzone na potrzeby naboru składane w oryginale muszą być każdorazowo podpisane czytelnie przez kandydata.
|
Sposób i termin składania dokumentów
|
1.Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach.
2.Na kopercie kandydat umieszcza swoje imię i nazwisko oraz adres
zamieszkania z dopiskiem "Nabór na stanowisko ds. gospodarowania
odpadami komunalnymi w Urzędzie Miasta i Gminy Pierzchnica".
3.Termin składania dokumentów określa się do dnia 18 maja 2021r. do godziny 15.30 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Pierzchnica (sekretariat pokój nr 11) lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy Pierzchnica, ul. Urzędnicza 6, 26-015
Pierzchnica (decyduje data wpływu do urzędu).
4.Oferty złożone po terminie nie będą otwierane i rozpatrywane.
|
Pozostałe informacje
|
Po upływie terminu do złożenia dokumentów i przeprowadzeniu wstępnej selekcji lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie zamieszczona na stronie internetowej pod adresem: www.pierzchnica.bip.jur.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Pierzchnica.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej (wskazane jest podanie telefonu kontaktowego lub adresu e-mail), której zakres obejmował będzie tematy określone w wymaganiach związanych ze stanowiskiem.
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy Pierzchnica oraz na tablicy informacyjnej urzędu.
W przypadku dużej liczby aplikacji (powyżej 5) przed przystąpieniem do rozmowy kwalifikacyjnej zostanie przeprowadzona wstępna selekcja w postaci testu jednakowej treści dla wszystkich kandydatów.
Wyłoniony kandydat do zatrudnienia zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikują się do dalszego etapu i zostaną umieszczone w protokole z naboru będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Dokumenty pozostałych osób będą wydawane przez 3 miesiące od zakończenia procedury naboru, nieodebrane dokumenty po tym okresie zostaną zniszczone.
|