Artykuł pochodzi ze strony: www.pierzchnica.bip.jur.pl
Adres artykułu: www.pierzchnica.bip.jur.pl/artykuly/5317
Pierzchnica, dnia 13.04.2022 r.
Znak: RI. 271.3.2022.MP1
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU
POSTĘPOWANIA
Gmina Pierzchnica, ul. Urzędnicza 6, 26-015 Pierzchnica, informuje, że w dniu 12.04.2022 r.
o godz. 11:00 odbyło się otwarcie ofert postępowania o zamówienie publiczne, prowadzone na podstawie
art. 132 ustawy zdnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129
ze zm.) [zwanej dalej także „ustawa Pzp”] pn. „Modernizacja, wymiana i dobudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Pierzchnica”.
Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021. poz. 1129 ze zm.) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie
do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp postępowanie unieważniono.
(-) Stanisław Strąk
Burmistrz Miasta i Gminy Pierzchnica